onsdag 20 april 2011

Trötta

Panter har sovmorgon

Det tar på krafterna att ha morgongymnastik. Astrid och Panter körde ett tjugominuterspass i morse mellan 06.20 och 06.40.
Panter låg länge i soffan och Astrid däckade i sängen hos Marrón och Leo. Panter kom ut sent på sin vårpromenix och Astrid har nog inte vaknat riktigt på hela dagen.
Här har vi sovstil al'a Astrid (vems knä spelar ingen roll- bara det är hos någon).




Jätte trött!
Gårdagens pizza är orsaken till dagens något smalare lunch. Nämligen tonfisksallad. I nedansående tallrik har jag bottnat med strimlad isbergsallad och röd mangold. Sen har vi lite tonfisk, slanggurka, kvistomat (smakade tomat) kikärtor, sugarsnaps (varför det nu heter så?) och ett stekt kallt ägg. Till detta blev det en dressing med currysmak.
Å så har vi en hungrig Marrón. Hon ville ha en egen tallrik minsann!


1 kommentar:

  1. Vilken liten knäkatt Astrid är :)
    Det är INTE jag , jag ligger helst bredvid.
    Beror nog på min fluffiga varma päls ?!
    Tonfisksallad det kunde jag oxå tänkt mig en hel tallrik av :)

    SvaraRadera