onsdag 9 mars 2011

Önskemål

Nedanstående inlägg var ett rent önskemål!
Sanningen är den att det har börjat snöa, 3,9 grader varmt, snålblåst och grå himmel.
Har försökt att skaffa mig lite mer energi med en energirik lunch - men vet inte om lusten kom tillbaka precis...
Hönorna är skitförbannade (för att uttrycka det milt) för utegångsförbudet.
Hörru Tanten! Släpp ut oss va!
Sorry girls, men det är inte mitt fel...
Just nu rullar det runt en låt i huvudet som jag inte kan komma ihåg titeln på - så enerverande! En 80-talsdänga som jag inte ens kan texten på mer än: nananana naaaaaaa - föga hjälpsamt.
Nähä! Nu ska jag minsann tigga till mig lite kaffe av Ellinor!

Over and out for now

2 kommentarer:

  1. Ojojoj - ny blogg! Då får det bli en ny "favorit"! - Kramar från oss

    (Nähä, det fungerade inte med Googlekontot. Så då försöker vi med "anonym". Fast vi är inte anonyma: Falstaff och hans husse är det!!!)

    SvaraRadera
  2. Tjingeling nu kommer jag intassandes så här miss i nassen :)
    Har varit på årsmöte på kattklubben som jag gått med i nere i Malmö av alla ställen.
    Är ju bara 15 mil enkel resa :)
    Men vad göra när det inte finns någon Sverak godkänd kattklubb i Halmstad :)
    So far so good här på din nya blogg tycker jag !
    Natti Natti

    SvaraRadera