torsdag 17 mars 2011

Om det kommer snö nu!

Så går jag inte upp i morgon!
Hela dagen i dag har jag plockat in ved i pannrummet och in i källaren.
Hade tänkt göra klart i morgon men om det nu stämmer att det ska komma 10 cm snö i natt och under morgondagen så kan jag nog glömma det!
Jag vill ha vååååår nu och inte mer snö.

                          
Flera gånger under dagen har jag känt och hört ett muller i marken. Korta mullriga darrningar. Undrar om man spränger någonsans i närheten.
Hörde och kände det ute och till och med i pannrummet där ändå pannan dånar lite.
Hmmm?!?!?!

1 kommentar:

  1. Antar att du ligger kvar i sängen....det snöar här iallafall:( Kan ju inte säga att jag blev speciellt glad av att se det!
    Men jösses!!! ÄR det därför jag inte bränner några kalorier??? JAG ÄR för lång;)(168 cm)....men om jag börjar krypa då?? Undrar om det skulle funka=))))) undrar vad hundarna skulle tycka...eller jag kanske ska strunta i vad hundarna tycker o undra vad människorna skulle säga=)))
    Kul med en ny kamera=)))
    ha en skön helg....och det skulle bli varmare nu så den här "skiten" försvinner i morrn....eller nästa vecka kanske=)

    SvaraRadera