måndag 14 mars 2011

Nostalgi

Startar dagen med världens huvudvärk och blev sittandes framför "mina bilder" i datorn. Håller på med en omfattande rensning.
(Nu låter det misstänksamt skramligt i tvättmaskinen!!!! - Den får INTE gå sönder!)
Hur som haver - tillbaka till projekt bildrensning.
Man behöver inte 3000 bilder (kanske lite överdrivet) på sovande hundar. Men frågan är ju vilka sovande hundar man ska spara och hur många?
Men i dag kom jag till mappen "Dorris CD". Den innehåller ALLA bilder från tiden då hon blev mamma.
Där var det svårt att rensa för vid varje bild jag såg sa det: ÅÅÅÅÅÅÅååååååhhhh, vad sött! Eller: ÅÅÅÅååååhhh vad roligt!
Vi kan ju börja med de här tex.
Sådan mor sådan dotter, Dorris ligger på sin Divan och tycker att det är skönt att bli avlastad. Vissa dagar gömde hon sig till och med under den lilla tältsängen bakom en papplåda och visade demonstrativt att vi fick ta hand om huliganerna en stund.



Marrón fann sin husse tidigt och det har det bestått. Dä ä du å jag, Husse - för alltid!



Samma stil - förr som nu!


Här provsmakar Leo sin syster Stellas öra.


Marrón får avsluta med ett glädjeyl från en tidig utevistelse.


Suck, vad man saknar den tiden. 
Jag hade ju förmånen (får jag väl säga med tanke på vilket enormt jobb det är att ta hand om en kull valpar) att ha Dorris lämnad på en kennel. Jag var väl och besökte henne i princip varje dag och kunde ju avlasta FavoritTina mellan varven




1 kommentar:

  1. Vilken härlig bildsvit! Vi njuter av vartenda foto. - Kramar från Falstaff och hans husse

    SvaraRadera