söndag 15 maj 2011

Då försöker vi igen

Helt plötsligt fick datorn för sig att sluta skriva å ä och ö. Jag fick lov att publicera nedanstående blogginlägg och ringa teknisk support - den ständige - Ove Lindberg.
Vet inte riktigt vad vi gjorde men nu funkar det igen.

Nu ska jag ta och röja ur fönstren för i morgon kommer det en fönsterputsare så jag ska få fina fönster.
Ni förstår hur svårt det hade varit att skriva färdigt det förra blogg-inlägget om jag skulle skriva om "fönster" och "få" när inte å ä och ö funkade

Tack å hej - leverpastej

2 kommentarer:

  1. Ja datorerna kan ju få för sej saker o ting ibland=) mitt tangentbord är inte helt okej så jag får se upp när jag skriver...kan ju se himla tokigt ut annars:)
    Åh vad skönt att få hjälp med fönstren...jag torkade mina för några veckor sen men är väl dags snart igen då dom snuskiga flugorna använder dom som toalett:(

    SvaraRadera
  2. Det är absolut inte lätt att skriva något bra ..utan att kunde använda de bokstavar:)
    tur att ni fick ordning på det :)
    Så himla kul att du hittade min blogg .. tusen tack för din kommentar :)

    SvaraRadera