måndag 15 augusti 2011

Bluffakturor SE HIT! Telefonbedrägare är i farten IGEN!!

Den här gången är det Riksdelen - Hela Sveriges Näringsliv som är i farten. Det är inte RIKSDELEN AB.
De är riktigt tråkiga och drar sig inte för att ljuga alldeles så och är påstridiga som bara den.
Mitt tips är kort och gott att informera dem om att man tänker polisanmäla dem.

Jag tänker lägga all min tid och kraft på att göra livet så nedrans surt för dessa bedragare så jag välkomnar dem att ringa till mig - OCH JAG HAR OBEGRÄNSAT MED TID FÖR DETTA!
Om de är påstridiga och jäkligt på har jag börjat svara "banan" och "apelsin" i stället för "ja" och "nej". Livsfarligt att svara med ordet "JA".
Jag är numer skitbra på att svara "NEJ"

Här är några användbara länkar i ämnet. Ta er gärna tid att läsa igenom det här:
Nu gäller detta bluffmakare. Seriösa försäljare beter sig inte på detta sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar